پودر قطعه شویی سوپرویژ] مواد قطعه شویی مواد قطعه شور دستگاه قطعه شویی

جدید ترین محصول موتوواش در زمینه قطعه شویی:

پودر قطعه شویی سوپر ویژه موتوواش جدیدترین محصول صنایع شیمیایی موتوواش با 15 سال سابقه در زمینه تولید پودر قطعه شویی و چربیگیر ها می باشد که با فرمولاسیون ویژه و مناسب شرایط آب و هوایی فصول مختلف سال و دستگاه های قطعه شویی متفاوت تولید شده است.

این محصول از ابتدای سال 1401 تولید و در اختیار شما صنعتگران عزیز در حوزه تراشکاری، میللنگ تراشی و قطعه شویی قرار گرفته است.

مزیت پودر قطعه شویی سوپرویژه موتوواش:

پودر قطعه شویی دوگانه سوپر ویژه خاصیت سفیدکنندگی و براق کنندگی قطعات آلومینیومی و چدنی سیلندر و سرسیلندر و گیربکس را دارا می باشد

بهترین مواد قطعه شور مخصوص دستگاه قطعه شویی، موادی هستند که به راحتی در آب رقیق و حل شده و توانایی شستشوی قطعات را به بهترین نحو دارا باشند.

پودر قطعه شویی سوپر ویژه، دارای مزیت جدیدی است که خیلی از صنعتگران عزیز این نیاز را با فرچه و دریل کاری برطرف می کنند، که آن هم پاک کردن گرد و خاک چسبیده به پوسته گیربکس و سرسیلندر و سیلندرهای مات می باشد.

این پودر زیر 20 دقیقه و در دمای 80 درجه سانتیگراد، کلیه درزهای قطعات را تمیز کرده و از دوام و ماندگاری بالاتری در دستگاه قطعه شویی نسبت به محصولات موجود برخوردار می باشد.

مواد قطعه شور موتوواش همانند دیگر پودرهای قطعه شویی نیاز به شارژ بالا ندارد و همین مزیت به کاهش هزینه ها کمک ویژه ای خواهد کرد.

یکی از مزایای پودر قطعه شویی سوپرویژه، شستشوی کامل انگشتی پراید در مدت زمان 20 دقیقه در دمای 80 درجه می باشد، به صورتی که ذره ای از کثیفی به جا نمی ماند.

مواد قطعه شور سوپرویژه و دوگانه ویژه موتوواش فاقد سودپرک (سوزآور) و ترکیبات سیلیکاتی قوی بوده که مناسب شستشوی کلیه قطعات فلزی خودرویی و صنعتی از قبیل سیلندر و سرسیلندر و گیربکس و.. می باشند.

موارد مصرف پودر موتورشور موتوواش:

از آنجاییکه تجربه کاری به ما ثابت کرده، که توان شستشوی دستگاه قطعه شویی در فصول سرما و گرما، با هم متفاوت است و دستگاه های قطعه شور تولید کارخانجات مختلف توان متفاوتی در شستشوی قطعات دارند، فرمولاسیون پودر سوپر ویژه موتوواش در فصول سرما و گرما یا هم متفاوت بوده و با پشتیبانی کامل واحد فنی، زیر نظر مهندسین شیمی مجموعه، سعی در رفع چالش های صنعتگران را در کل سال داریم.

لذا مزیت اصلی پودر قطعه شویی سوپر ویژه، در شستشوی کامل کلیه درزهای قطعات سبک و سنگین، سیلندر و سرسیلندر، گیربکس و.. در جنس های آلومینیوم و چدن می باشد.

بعد از مصرف پودر قطعه شویی موتوواش، به هیچ عنوان نیاز به فرچه و دریل کاری نیست، لذا زمان قطعه شویی بسیار کاهش می یابد، در وقت و هزینه ها صرفه جویی می شود و راندمان واحد قطعه شویی بالا خواهد رفت.

نحوه مصرف پودر قطعه شویی سوپرویژه:

پودر قطعه شویی سوپرویژه موتوواش در بسته بندی 20 کیلویی تولید می شود و قابل استفاده در کلیه دستگاه های قطعه شویی سبک و سنگین می باشد.

زمانی که مواد دوگانه سوپرویژه موتوواش را به میزان 1.5% به دستگاه قطعه شویی اضافه می کنید، در دمای 80 الی 85 درجه شاهد شستشوی ویژه فطعات آلومینیومی و چدنی در مدت زمان کمتر از 20 دقیقه خواهید بود.

همچنین واحد فنی مجموعه موتوواش در ساعات 9 الی 10 شب پاسخگوی تمام مدت شما عزیزان جهت سوالات احتمالی نحوه مصرف مواد قطعه شور می باشند.

سخنی با صنعتگران در حوزه تراشکاری و قطعه شویی:

متاسفانه به تازگی افراد سودجو با توسل به روش های دروغین اقدام به بازاریابی محصولات بی کیفیت می کنند که فاقد این ترکیبات می باشد.

این افراد با دادن وعده های توخالی و آفرهای قیمتی فراوان اقدام به کپی کاری از فرمول های تولید پودر قطعه شویی موتوواش، با مواد اولیه درجه 3 می کنند که با توجه به قیمت های پیشنهادی، استفاده از این مواداولیه در این پودرهای متفرقه بسیار منطقی ست.

موتوواش با سابقه کاری 15 ساله در زمینه تولید مواد شیمیایی دسته اول و پخش در سراسرکشور، همچنین مناطق حومه کشور و همراهی صنعتگران و کارخانجات بزرگ کشور، از شما درخواست می نماید که مراقب وقت، هزینه و دستگاه قطعه شویی واحد صنعتی خود بوده و قطعات صنعتی خود را دستخوش تغییر در مواد قطعه شور تازه تولید و متفرقه ننمایید.

چرا که خود دستگاه های قطعه شویی، از قطعات صنعتی ساخته شده و هزینه های تعمیر و خرید قطعات این دستگاه های قطعه شویی، آن هم در شرایط بحرانی اخیر، بسیار هزینه بر و گزاف می باشد.

از آنجاییکه آزمایشگاه موتوواش دائما در حال تغییر و بررسی فرمولاسیون چربیگیرها و مواد قطعه شور تولیدی خود در شرایط متفاوت است، بی شک این اطمینان را به شما خواهیم داد که اولین و تخصصی ترین واحد تولید پودر قطعه شویی را دارا هستیم و اطمینان شما، حاصل دسترنج چندین ساله مهندسان و کارگران زحمتکش این مجموعه است.

برای مشاوره جهت پاسخ به سوالات احتمالی و واحد فنی ویژه پودرهای قطعه شویی کارخانه موتوواش، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

02188279106 – 09123541239