,

پودر آلومینیوم شور موتوواش (قیمت+مزایا):

پودر آلومینیوم شورموتوواش (قیمت+مزایا+نحوه استفاده در دستگاه قطعه شویی):

پودر آلومینیوم شور موتوواش در دسته شوینده های صنعتی و پاک کننده ها و چربی گیرهای آلومینیومی قلیایی قرار دارد پودر آلومینیوم شور موتواش، دارای مواد مخصوص محافظت ونگهداری بلبرینگ دستگاه قطعه شور و کاسه نمد دستگاه قطعه شویی می باشد. ضمن اینکه این پودر قطعه شویی، فاقد هرگونه ترکیبات نمکی اعم از سود پرک می باشد که سلامت و کیفیت قطعات آلومینیومی را به شدت مورد تهدید قرار می دهد و برای محیط زیست یک خطر جدی محسوب می شود.

پودر آلومینیوم شور موتوواش، دارای کف کم کنترل شده می باشد که سهولت استفاده از این مواد را برای شما صنعتگران گرامی به ارمغان آورده است. ضمن اینکه این پودر آلومینیوم شور، در زمان ترکیب در دستگاه قطعه شور، کاملا بدون بو و بخار می باشد.

نکات مهم در هنگام شستشوی فلز آلومینیوم ( قطعه شویی):

بسیاری از صنعتگران جهت شستشوی قطعات صنعتی و خودرویی خود از دستگاه های قطعه شویی بهره می برند، که نیازمند استفاده از پودر قطعه شویی جهت شستشوی آلومینیوم، می باشند. همچنین به دلیل آلیاژی بودن فلز آلومینیوم، اگر در زمان چربی زدایی و جرم گیری آن، از سنتزهای مهندسی شده بهره گرفته نشود، ممکن است عواقب و خسارات بسیار زیادی برای تراشکاری ها، سوپاپ تراشی ها، میل لنگ تراشی ها و تعمیرگاه های اتومبیل داشته باشد که از این دستگاه ها بهره می برند.

پس اگر در عملیات قطعه شویی قطعات آلومینیومی، از قطعه شورهای مناسب استفاده نشود، ممکن است این قطعات، دچار خسارت های قابل توجهی شوند.

همچنین آلیاژ آلومینیوم به دلیل اچ شدن نیاز به پودر شستشوی قلیایی با فرمولاسیون ویژه ای دارد که در طول عملیات شستشوی قطعات و چربی گیری، قطعه آلومینیومی را، که ممکن است سیلندر خودرو، سرسیلندر، گیربکس و یا حتی پمپ های هیدرولیک باشد، دچار اکسید و خوردگی نکند.

ترکیبات پودر قطعه شویی آلومینیوم شور موتوواش:

پودر قطعه شویی موتوواش مخصوص شستشوی آلومینیوم، در بازه قلیایی قرار دارد و PH 1% این محلول شستشو، بین 13 الی 14 می باشد که در سیستم پاششی و اسپری به میزان 2% حجمی، قابل استفاده در دستگاه قطعه شویی می باشد.

این پودر سفید رنگ از ترکیبات معدنی و دارای اینهیبیتور (مواد محافظ ضد خوردگی)، در بسته بندی های 20 و 25 کیلویی تولید می شود و بنا به درخواست شما مشتریان گرامی در وزن های دلخواه شما نیز، ارائه می گردد.

نحوه استفاده از پودر قطعه شویی آلومینیوم شور موتوواش در فرآیند موتورشویی:

مواد قطعه شور موتوواش را در ابتدا به میزان 2% (هر 100 لیتر آب، 2 کیلوگرم) داخل آب ولرم 20 درجه رقیق نموده و سپس به آب داغ با دمای 70 درجه سانتی گراد در مخزن دستگاه قطعه شویی، اضافه می نماییم.

این عملیات در فرآیند قطعه شویی، باعث شکسته شدن پیوند بین رسوبات سنگین در داخل مخزن آب دستگاه قطعه شویی شده و پودرآلومینیوم شور موتوواش را سریع تر در داخل آب، در جریان مسیر قرار می دهد.

مزایای پودر قطعه شویی آلومینیوم شور موتوواش:

جهت بالا بردن راندمان شستشو در دستگاه قطعه شویی می توان از هوادهی در داخل مخزن دستگاه قطعه شور، بهره برد و بهتر است پس از هربار شستشوی سیلندر، سرسیلندر یا قطعات آلومینیومی دیگر، چربی ها و روغن های معلق در سطح دستگاه قطعه شویی را اگر سرریز و لجن گیر ندارد با استفاده از بعضی لوازم جمع آوری واز داخل مخزن دستگاه قطعه شور خارج نماییم.

استفاده از دستکش و موارد ایمنی جهت حفظ سلامت شما صنعتگران گرامی، در طول عملیات قطعه شویی توصیه و سفارش می گردد.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه سازوکار پودر آلومینیوم شورموتوواش مشاهده ویدیوی زیر خالی از لطف نیست:

https://www.aparat.com/v/H2AyQ

تاریخ انقضای مواد آلومینیوم شور موتوواش:

مواد آلومنییوم شور موتوواش به صورت پودری در کیسه های دولایه، لمینیت و نایلون به جهت بالابردن مدت زمان نگهداری تا 15 ماه بسته بندی و به شما عزیزان عرضه می شود.

قیمت مواد آلومینیوم شور موتوواش:

به دلیل شرایط اقتصادی و افزایش روز افزون قیمت مواد اولیه شیمیایی و ترکیبات معدنی، موتوواش همچنان در تلاش برای پایین نگه داشتن قیمت های مواد اولیه پودرهای آلومینیوم شور تولید خود می باشد، اما به جهت تغییرات و عدم امکان بروزرسانی قیمت ها به صورت هفتگی، مفتخر به پاسخگویی تماس صنعتگران، و پاسخ به سوالات شما، هستیم.

تلفن های تماس موتوواش:

021-88279106

09123541239

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *