فروش مواد و پودر شوینده التراسونیک موتوواش( قیمت + نحوه استفاده + معرفی) جهت دستگاه التراسونیک:

پودر و مواد شوینده التراسونیک موتوواش به کمک دستگاه التراسونیک ، جهت شستشوی قطعات خودرویی و یا موتورشویی از قبیل: سیلندر ، سرسیلندر ، گیربکس  و قطعات صنعتی به صورت محلول و یا مایع و پودر، در حمام التراسونیک مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر شوینده التراسونیک موتوواش ، در دو دسته شوینده های اسیدی التراسونیک  و شوینده های قلیایی التراسونیک دسته بندی می شوند.

دسته دیگری از مواد قطعه شور التراسونیک هم در بازار موجود است ، که در حالت خنثی شروع به شستشوی قطعات در داخل دستگاه التراسونیک می کنند ، که معمولا به دلیل راندمان پایین و زمان بالای شستشوی قطعات زیاد مورد استقبال صنعتگران و تعمیرکاران اتومبیل قرار نگرفته است و جایگاه خود را در شوینده های صنعتی در بازار از دست داده است .

محلول مواد و پودر شوینده اسیدی التراسونیک موتوواش :

پودر و مواد شوینده اسیدی التراسونیک  به دلیل دارا بودن بخارهای سمی و ایجاد خوردگی در قطعات آلومینیومی و بدنه مخزن دستگاه شستشوی التراسونیک  و اکسید شدن بعضی قطعات موتور خودرو ، که جنس آن آلومینیوم و چدن می باشد ، در زمره شوینده های مناسب قرار نمی گیرند . این شوینده های اسیدی اولتراسونیک  که معمولا از مواد شیمیایی از قبیل : آمونیاک ، اسید سولفوریک و دیگر پاک کننده های فلزات قوی رایج در ترکیبات آنها استفاده شده است در طولانی مدت می توانند اثرات مخرب برروی قطعه خودرویی مانند : سیلندر و سرسیلندر یا قطعات صنعتی دیگر یا حتی به دستگاه قطعه شور اولتراسونیک شما آسیب برساند و عملیات چربی زدایی را متوقف کند.

محلول مواد و پودر شوینده قلیایی التراسونیک موتوواش :

دسته دیگر محلول ها و مایع های شوینده التراسونیک ، دسته قلیایی آنهاست که عموما این شوینده های التراسونیک  PH بالاتر از 7 و عددی بین 13 الی 14 را دارا می باشند که می توانند در این بازه ی قلیایی عملیات چربی زدایی و شستشو را بهترین حالت در این دستگاه به ثمر برسانند .

مزیت پودرسبز و مواد شوینده قلیایی التراسونیک موتوواش :

این دسته از مواد شوینده التراسونیک موتوواش معمولا به صورت مواد پودری جامد عرضه می شوند و به رنگ سبز روشن می باشند که این رنگ سبز به دلیل استفاده از ترکیبات قلیایی و مواد محافظ ضد خوردگی ( اینهیبیتور) در پودرهای شوینده قطعه موتوواش می باشد.

از مزایای آن می توان به تغییر رنگ پودر موتوواش در زمان محلول کردن و رقیق کردن آن نام برد ، چرا که پس از رقیق کردن در آب ولرم 30 درجه سانتی گراد به رنگ آبی تغییر رنگ می دهد و این تغییر رنگ ، به دلیل استفاده از معرف های شیمیایی است که بدون اندازه گیری و … نشانگر میزان شارژ مواد قطعه شور موتوواش ، در دستگاه التراسونیک می باشد.

پودر شستشوی التراسونیک  موتوواش در کیسه های 10 کیلویی کامپوزیتی قابل عرضه می باشد.

مقدار و نحوه مصرف مواد شوینده قلیایی التراسونیک موتوواش :

پودر های تمیز کننده التراسونیک ( یا به اصطلاح التراسونیک کلینر ) موتوواش ، در دمای بالای 30 درجه سانتی گراد در حمام التراسونیک فعال خواهند شد و با درصد شارژ 1 الی 2، ( به ازای هر صد لیتر آب 1 الی 2 کیلوگرم) از مواد انژکتورشور موتوواش مخصوص حمام التراسونیک  را به مخزن دستگاه التراسونیک  به صورت محلول شستشوی رقیق شده اضافه کرده و قطعات خودرویی و صنعتی اعم از سیلندر ، سرسیلندر ، گیربکس ، انژکتور ، دریچه گاز و کلیه قطعات آلومینیومی و فلزی دیگر را در داخل دستگاه التراسونیک ، با مواد تمیزکننده موتوواش ، در مدت زمانی کمتر از 20 دقیقه به حالت اول برگردانده وکلیه ذرات چربی ، گیربکس ، روغن ، دوده را از سطح قطعات صنعتی خود به راحتی از بین ببریم.

حمام التراسونیک یا دستگاه التراسونیک ( التراسونیک کلینر)  چیست؟

در واقع دستگاه شستشوی التراسونیک ، یکی از جدیدترین و به روز ترین و حرفه ای ترین دستگاه های شوینده قطعات خودرو در ابعاد آزمایشگاهی و صنعتی است ، که به آن حمام التراسونیک یا التراسونیک کلینر هم گفته می شود که با شستشوی قطعات مختلف اعم از انژکتور ، سیلندر ، سرسیلندر ، گیربکس ، پمپ های هیدرولیک و دیگر قطعات صنعتی در اختیار صنعتگران و تعمیرکاران اتومبیل قرار می گیرد.

نحوه شستشوی قطعات صنعتی توسط دستگاه شوینده التراسونیک:

دستگاه شوینده و پاک کننده التراسونیک که در آزمایشگاه ها و در ابعاد کوچکتر به آن حمام التراسونیک هم گفته می شود ، مکانیزمی با استفاده از امواج فراصوت با فرکانس بالای غیرشنیداری را دارا می باشند که به کمک پودرهای شوینده التراسونیک ، اقدام به حذف سریع و کامل آلاینده ها و چربی ها و گیریس ها و روغن ها می کند .

دستگاه التراسونیک تشکیل شده از سه قسمت اصلی شامل منبع تغذیه ، ترانسدیوسر ( پیزو الکتریک ) و محفظه دستگاه که سیگنال ورودی باعث ارتعاش یک پیزوالکتریک شده و انتقال این نوسان از جداره محفظه التراسونیک را به مایع درون آن ، می تواند مولکولهای محلول شوینده را تحت تاثیر قرار داده و پدیده حفره سازی را به وجود آورد که این حفره سازی نتیجه آغاز فرایند شستشوی التراسونیک می باشد و با تغییر میزان در هر هرتز فرکانس ورودی منبع تغذیه پدیدار شده و عملیات چربی زدایی و شستشو و چربیگیری قطعات صنعتی را روی اجسام مختلف اعم از آلومینیوم ، چدن ، آهن ، مس ، برنج ، قلع و دیگر فلزات رخ دهد و مورد شستشو قرار دهد.

اصول کلی شستشوی قطعات به روش التراسونیک:

اصول کلی این روش موتورشویی ، مبتنی بر غوطه ور سازی قطعات صنعتی و خودرویی در درون محلول مایع شوینده در محفظه دستگاه التراسونیک  می باشد که با استفاده از ضربه های ناشی ار حفره سازی و ایجاد موج ، باعث شستشوی حفره های درون قطعات صنعتی خودرو می شود .

در مکانیزم و عملکرد دستگاه های التراسونیک  از پدیده کاویتاسیون می توان به عنوان مهم ترین پدیده در التراسونیک یاد کرد که که با از درون ترکیدن حباب ها در مخزن حمام محلول التراسونیک ، پس از عملیات حفره سازی باعث تغییرات ساختاری در این مواد می شود .

این پدیده در دستگاه های شستشو ی التراسونیک  از چند طریق ایجاد می شوند که در درجه اول در اثر فشار بالا در نازل و یا در دستگاه التراسونیک  در سیستم منبع تغذیه ورودی به اصطکاک امواج و کاویتاسیون تبدیل می شود . این اختلاف فشار و افزایش شتاب امواج در دستگاه التراسونیک  باعث ایجاد حباب های خلا در هنگام انتشار امواج در مایع درون مخزن التراسونیک می شود.

قیمت پودر و مواد شوینده التراسونیک موتوواش:

به دلیل شرایط اقتصادی و افزایش روز افزون قیمت مواد اولیه شیمیایی و ترکیبات قلیایی ، موتوواش همچنان در تلاش برای پایین نگه داشتن قیمت های مواد اولیه پودرهای شوینده التراسونیک می باشد ، اما به جهت تغییرات و عدم امکان بروزرسانی قیمت ها به صورت هفتگی ، مفتخر به پاسخگویی تماس صنعتگران ، و پاسخ به سوالات شما بزرگواران هستیم.

تلفن های تماس موتوواش:

021-88279106

09123541239