پودر قطعه شویی موتوواش:

 پودر قطعه شویی موتوواش، محصولی بی نظیر و حاصل تلاش پیاپی 13 ساله برند موتوواش، در زمینه تولید چربیگیر و مواد قطعه شور، جهت شستشوی آلوینیوم و چدن می باشد. پودر قطعه شویی موتوواش، قابلیت شستشوی انواع گیربکس، سیلندر، سرسیلندر و کلیه ماشین آلات سنگین را دارا می باشد.

انواع پودر قطعه شویی موتوواش:

  1. به صورت پودر قطعه شویی موتوواش (در بسته بندی10 کیلوگرم و 20 کیلوگرم با لفاف نایلون و کیسه های لمینیتی)
  2. به صورت مایع قطعه شور موتوواش
پودر قطعه شویی موتوواش مواد قطعه شور چربیگیر سیلندر سیلندرشور

پودر قطعه شویی دوگانه شور موتوواش

شروع از ریال11000000

پودر قطعه شویی سوپرویژه مواد قطعه شویی مواد قطعه شور دستگاه قطعه شویی

پودر قطعه شویی سوپرویژه موتوواش

شروع از ریال135000000

پودر التراسونیک سبز موتوواش

پودر التراسونیک سبز موتوواش (مخصوص دستگاه التراسونیک)

شروع از ریال10000000

ویژگی های پودر قطعه شویی موتوواش:

از ویژگی های پودر قطعه شویی موتوواش می توان به بکارگیری موادی در فرآیند تولید این مواد چربیگیر اشاره کرد که عملیات قطعه شویی، شوره و سفیدک را به همراه نداشته باشد. همچنین عملیات قطعه شویی برای صنعتگرانی که در مناطق با سختی آب بالا زندگی می کنند، آسان تر شده و این عزیزان دیگر نیازی به استفاده از آب تصفیه شده نخواهند داشت.

مواد قطعه شویی و پودر قطعه شویی موتوواش به دلیل استفاده از اینهیبیتور در مراحل تولید از خاصیت ضد خوردگی برخوردار می باشد که از قطعات دستگاه قطعه شویی شما و قطعات مشتریان شما محافظت می کند.

مزایای استفاده از پودر قطعه شویی موتوواش:

  1. پودرهای قطعه شور موتوواش به راحتی در آب حل شده و در مسیر پاشش مزاحمتی جهت پمپ و نازل های دستگاه قطعه شور ایجاد نمی کنند.
  2. عدم خوردگی قطعات آلومینیومی و چدنی و غیراشتعال بودن مواد قطعه شویی موتوواش ( دوگانه شور، چدن شور، آلومینیوم شور و التراسونیک)
  1. دارای کف کنترل شده، به طوری که در هر نوع سیستم پاشش قابل استفاده می باشند.
  2. سطحی کاملا تمیز و عاری از هرگونه چربی، گریس، روغن های روان کننده و گرد و غبار و براده، پس از عملیات قطعه شویی و چربیگیری

دلیل استفاده از مواد ضد خوردگی در پودر قطعه شویی موتوواش:

پودرهای قطعه شویی دوگانه شور و مواد قطعه شویی التراسونیک از مواد اولیه قلیایی معدنی ساخته می شوند. اگر در پروسه تولید پودرهای قطعه شویی از مواد ضد خوردگی استفاده نشود، ممکن است در طول زمان به دلیل بخارات داخل دستگاه قطعه شویی به بلبرینگ ها و کاسه نمد و حتی بدنه و مخزن دستگاه قطعه شور آسیب های جدی وارد نماید و هزینه های گزافی را برای تراشکاران و میل لنگ تراش ها و کارگاه های قطعه شویی به جای بگذارد.

بالابردن کارایی پودر قطعه شویی موتوواش:

جهت بالا بردن راندمان شستشوی پودر قطعه شویی موتوواش در دستگاه قطعه شویی نیز می توان از مکمل های موتوواش که در بسته بندی های 600 گرمی عرضه می شود نیز استفاده کرد. این مکمل های شستشو که به رنگ سبز مایل به فسسفری می باشند، دارای خاصیت قلیایی بالایی هستند که به دوام پودر قطعه شویی و قدرت عملیات شستشو کمک بسیار زیادی می کنند.

از مکمل های پودر قطعه شویی به منظور بالا بردن سرعت قطعه شویی استفاده می شود. استفاده از این مواد، بیشتر در شرایطی صورت می گیرد که چند روز از شارژ اولیه مخزن دستگاه قطعه شور گذشته باشد.

مکمل های قطعه شور همچنین می توانند در زمانی که تعداد قطعات در دستگاه قطعه شویی زیاد است، قدرت قطعه شویی را افزایش و زمان قطعه شویی را کاهش دهند. این کاهش و افزایش، صرفه جویی چشمگیری را در هزینه های انرژی های مصرفی، مانند: مصرف گاز مشعل دستگاه قطعه شور و برق مصرفی این دستگاه، انجام دهند.

ترکیب پودر قطعه شویی موتوواش با پودر التراسونیک سبز موتوواش:

پودر قطعه شویی دوگانه شور ویژه موتوواش را می توان با 2 درصد حجمی، و پودر التراسونیک سبز موتوواش را با 5 درصد حجمی در دستگاه قطعه شویی ترکیب کرد.

به این ترتیب که ابتدا پودر قطعه شویی دوگانه شور ویژه را با آب ولرم رقیق کرده و سپس مواد التراسونیک سبز را با توجه به درصد های ذکر شده در بالا به پودر قطعه شویی اضافه می کنیم.

به طور مثال اگر حجم مخزن دستگاه قطعه شویی و سیلندر شویی ما 200 لیتر باشد. باید جهت شارژ اولیه دستگاه قطعه شویی، از 4 کیلوگرم مواد قطعه شویی دوگانه شور و 1 کیلوگرم از پودر التراسونیک طبق دستورالعمل بالا اضافه کنیم. که بهتر است ابتدا آب مخزن دستگاه قطعه شویی را به حداقل 60 الی 70 درجه برسانیم و سپس مواد قطعه شویی را طبق دستورالعمل فوق، به دستگاه اضافه کنیم.

از محاسن ترکیب این 2 پودر قطعه شویی (دوگانه شور ویژه و التراسونیک) می توان به براقیت فوق العاده بالای قطعات، از جمله سیلندر، سرسیلندر، گیربکس و پمپ های هیدرولیک در قطعات صنعتی اشاره کرد.

نکات مهم استفاده پودر چربیگیر موتوواش:

در هنگام استفاده از مواد قطعه شور توصیه می شود به علت خاصیت قلیایی این پودر از ماسک و دستکش استفاده نمود و در صورت تماس مواد با پوست می بایست بلافاصله با آب فراوان محل را شستشو داد.

مواد قطعه شویی بهتر است در جای خشک و در دمای محیط و بدون رطوبت نگهداری شود.

معمولا تولیدکنندگان دستگاه های قطعه شویی از دو نوع ورق آهن و ورق استیل در پروسه تولیدات دستگاه های قطعه شویی استفاده می کنند که معمولا دستگاه های استیل به دلیل مرغوبیت و آلیاژ فلز استیل و عدم جذب یون، در جایگاه بالاتری نسبت به دستگاه قطعه شویی با جنس آهن قرار دارند. البته ناگفته نباشد که همان طور شما صنعتگران می دانید، دستگاه های قطعه شور استیل قیمت بالاتری نسبت به دستگاه های قطعه شویی آهنی مشابه خود دارند که البته این تفاوت قیمت در طول زمان، توجیح قابل توجهی را برای مصرف کنندگان، صنعتگران و تعمیرکاران گرامی، خواهد داشت.

پودر قطعه شویی با PH14، در دسته قلیایی قرار می گیرد که محلول 1% آن دارای PH بین 12 الی 13 می باشد.

روش تتراسیون مواد قطعه شور موتوواش:

ابتدا مقدار 10 سی سی از محلول مخزن قطعه شور را در ارلن می ریزیم.

سپس 2 الی 3 قطره معرف فنیل فتالین به محلول اضافه می کنیم تا رنگ محلول ارغوانی شود. سپس توسط اسید کلریدریک 1% نرمال محلول را تیتر می کنیم تا محلول بیرنگ شود. سپس میزان اسید مصرفی برای محلول 1% بین 5 الی 8 سی سی خواهد بود.

به ازای هر سی سی نقصان برای حجم 1000 ، مقدار 1100 از پودر قطعه شویی را به مخزن دستگاه قطعه شور اضافه می نماییم.

نحوه سفارش محصول قطعه شور:

پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم

تلفن های تماس جهت سوالات و ثبت سفارش:

02188279106 – 09123541239