,

پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش (قیمت + مزایا):

پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش:

پودر قطعه شور دوگانه ویژه شامل آلومینیوم شور و چدن شور موتوواش جهت شستشوی انواع قطعات شامل: سیلندر، سرسیلندر ، موتور ، گیربکس و شستشوی دیگر قطعات المینیومی و چدنی می باشد.

پودر جرم گیر و چربی گیر موتوواش ، با مواد ضدخوردگی موتورشویی جهت شستشوی آلومینیوم و چدن و محافظت از دستگاه قطعه شور در کلیه تراشکاری ها و میل لنگ تراشی ها، سوپاپ تراشی ها و تعمیرگاه های خودرو  قابل استفاده در دستگاه قطعه شور و سیلندرشور می باشد.

ترکیبات پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش:

پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش، از ترکیبات قلیایی به صورت پودر و مایع تولید می شود که در ترکیبات آن،  از مواد محافظ بلبرینگ و کاسه نمد دستگاه قطعه شور استفاده شده است.

مواد و پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش در چه صنایعی کاربرد دارند؟

از پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش می توان برای شستشوی موتور یا موتورشویی، در صنایع خودرو سازی، شامل: کلیه نمایندگی های خودرو، به طور مثال: ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کلیه خودروهای خارجی و کلیه تعمیرگاه های دارای دستگاه قطعه شور جهت شستشوی گیربکس و شستشوی سیلندر و شستشوی سرسیلندر و موتورشویی و حتی جهت شستشوی پمپ های هیدرولیک و جعبه فرمان انواع خودرو ها استفاده نمود.

ضمنا کلیه تراشکاری ها، سوپاپ تراشی ها، میل لنگ تراشی ها، کارگاه های تعمیرات سیلندر و سرسیلندر خودرو های سبک، نیمه سنگین و سنگین و کلیه ماشین آلات راه سازی و لوکوموتیو سازی می توانند از پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش جهت دستگاه های قطعه شویی خود استفاده نمایند.

ساز و کار پودر قطعه شور دوگانه ویژه ( آلومینیوم و چدن ) موتوواش:

پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش که به طور همزمان قابلیت شستشوی آلومینیوم و چدن را دارا می باشد از طریق حل شدن داخل آب مخزن دستگاه قطعه شویی به وسیله پمپ های انتقال سیالات توسط نازل های تعبیه شده در داخل دستگاه قطعه شور، زیر، بغل و بالای سبد گردان سیلندر و موتور و قطعات صنعتی قرار گرفته است، با فشار بالا برروی قطعات آلومینیومی و چدنی، پاشش و اسپری می شود. این پودر دوگانه ویژه، پس از برخورد با قطعات کار خود را اغاز می کند و موجب شکسته شدن پیوند چربی ها، روغن ها، گریس ها و گل های روغنی که سالیان سال در معرض حرارت بالای موتور خودرو بوده و به شدت سفت و محکم شده اند، می شود.

پس از انجام عملیات شستشو، قطعات آلومینیومی و چدنی شما که همان سیلندرها و سرسیلندرها و قطعات صنعتی خودرو می باشند، عاری از هرگونه چربی، گریس و روغن گشته و دارای سطحی کاملا تمیز و براق شده و تمامی مسیرهای عبور آب و روغن موتور، کاملا باز و اماده برای عملیات بعدی خواهند شد.

برای اطلاعات بیشتر از نحوه سازوکار پودر قطعه شویی دوگانه شور ویژه موتوواش مشاهده ویدیوی زیر خالی از لطف نیست:

https://www.aparat.com/v/Yybqx

مزایای پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش:

این مواد محلول در آب، در دمای 65 تا 75 شروع به شستشوی چربی از روی قطعات صنعتی و سیلندر و گیربکس کرده و قابلیت شستشوی همزمان الومنیوم و چدن و دارای مواد براق کننده آلومینیوم و چدن هستند.

کف کم و کاملا کنترل شده در طول عملیات چربیگیری و شستشو و رعایت موارد محیط زیستی ( استفاده نکردن از سود پرک ) در طول تولید پودر قطعه شویی موتوواش از دیگر مزایای این پودر شوینده بوده که سهولت استفاده و کاربرد آسان را برای صنعتگران و تراشکاران و تعمیرکاران خودرو فراهم نموده است.

لازم به ذکر است مواد قطعه شور موتوواش، قابلیت از بین بردن چربی ها و روغن ها و گریس های قدیمی سفت شده را از روی سیلندر و سرسیلندر و کلیه قطعات آلومینیومی و چدن را دارا هستند.

مواد قطعه شور موتوواش با فرمولاسیون جدید، با توجه به شرایط تولید، کاملا مهندسی سازی شده و دارای کف کاملا کنترل شده در دستگاه قطعه شور هستند و در حین شستشو، به قطعات آلومینیومی و چدنی آسیبی وارد نمی کنند.

از مزایای پودر قطعه شویی دوگانه شور ویژه موتوواش می توان به خاصیت ضد خوردگی ( اینهیبیتور ) آن اشاره کرد که باعث محافظت از مخزن آب دستگاه قطعه شور و تشکیل نشدن کلوخه و سنگریزه داخل مخزن دستگاه می شود که این عمل طول عمر دیواره مخزن دستگاه قطعه شور را افزایش می دهد و از سوراخ شدن و پوسیدگی آن تا سالهای متمادی جلوگیری می کند.

مواد دوگانه شور ویژه موتوواش، در سالهای گذشته توانسته جهت سرعت بخشیدن به عملیات شستشوی قطعات صنعتی خودرو که بیشتر شامل سرسیلندر و سیلندر و گیربکس و شستشوی قطعات آلومینیومی و چدنی به صورت همزمان بوده در خدمت صنعتگران، سوپاپ تراشی ها، میل لنگ تراشی ها، تراش کاری ها و کلیه قطعه شویی های صنعتی قرار بگیرد.

تاریخ انقضای مواد قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش:

مواد دوگانه شور ویژه موتوواش در بسته بندی های مختلف، اعم از کیسه های 20 کیلویی و 25 کیلویی و به درخواست مشتریان و صنعت گران در بسته بندی با وزن های درخواستی قابل ارائه می باشد.

در بسته بندی مواد قطعه شور موتوواش، از کیسه هایی با دولایه لمینیت و نایلون استفاده شده که باتوجه به شرایط انبارداری ( دور از نور مستقیم و رطوبت بالا) و اقتصادی، امکان نگهداری آن را تا 15 ماه افزایش و مقدور کرده است.

مقدار مصرف پودر موتورشویی موتوواش در دستگاه قطعه شور:

به ازای هر 100 لیتر آب 2 کیلوگرم از مواد قطعه شور دوگانه ویژه را به مخزن دستگاه قطعه شور می توان اضافه کرد.

نحوه استفاده پودرهای سیلندرشور موتوواش:

پودر سیلندر شور موتوواش را درون یک ظرف با حجم دلخواه با آب ولرم با دمای 20 درجه سانتی گراد رقیق کرده و سپس به آب داغ مخزن با دمای 70 درجه سانتی گراد دستگاه قطعه شویی اضافه کرده و شروع به شستشوی قطعات آلومینیومی، آهنی، چدنی، فولادی، برنجی و مسی کنید.

به طور مثال اگر حجم مخزن دستگاه سیلندرشور شما 1000 لیتر باشد، باید جهت شارژ اولیه دستگاه قطعه شور، 20 کیلوگرم از پودر دوگانه شور ویژه موتوواش را طبق دستورالعمل بالا به مخزن دستگاه شستشوی قطعات، اضافه کنید و شروع به شستشوی سیلندر، سرسیلندر، گیربکس و یا سایر قطعات خودرو نمایید.

استفاده از دستکش و رعایت کلیه موارد ایمنی در تمامی شرایط کاری جهت حفظ سلامت شما صنعتگران گرامی توصیه می گردد.

قیمت پودر قطعه شور دوگانه ویژه موتوواش:

به دلیل شرایط اقتصادی و افزایش روز افزون قیمت مواد اولیه شیمیایی و ترکیبات معدنی، موتوواش همچنان در تلاش برای پایین نگه داشتن قیمت های مواد اولیه پودر قطعه شور دوگانه ویژه تولید خود می باشد، اما به جهت تغییرات و عدم امکان بروزرسانی قیمت ها به صورت هفتگی، مفتخر به پاسخگویی تماس صنعتگران، و پاسخ به سوالات شما، هستیم.

تلفن های تماس:

09123541239

02188279106

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *