قیمت قطعه شور برای شستشوی سیلندر و سرسیلندر

قیمت قطعه شور برای شستشوی قطعات مکانیکی و صنعتی در کارگاه ها و کارخانجات، بخشی از هزینه های تولید است. موتور های مکانیکی و صنعتی که در هر ثانیه حرکت های تکراری رفت و برگشتی و چرخشی زیادی را انجام می دهند برای کار کردن به خنک شدن و کاهش اصطکاک نیاز دارند و به همین جهت در قسمت های مختلف دستگاه های صنعتی و مکانیکی از روغن موتور استفاده می شود که در صورت عدم قطعه شویی در زمان مناسب، عملکرد روغن معکوس خواهد شد.

وجود احتراق های داخلی موتور، گرد و غبار محیط و همچنین ذرات جدا شده از قطعات حین کار کردن می تواند روغن موتور استفاده شده در دستگاه را دچار رسوب کند. رسوب روغن در دستگاه باعث بسته شدن مجاری مهم موتور وکاهش کارایی آن می گردد که خسارت ناشی از آن در مقایسه با قیمت قطعه شور بسیار بالاست. در موتورهای انژکتوری که سوراخ های ریز زیادی روی قطعه وجود دارد این اتفاق می تواند باعث از کار افتادن موتور و فشار به قسمت های دیگر شود.

قیمت قطعه شور در مقایسه با قطعات صنعتی حساس و گران قیمت بسیار مقرون به صرفه است و گاهی یک خراش کوچک می تواند باعث از کار افتادن یک قطعه شود. برای شستشوی قطعات مکانیکی و صنعتی کوچک و بزرگ که هر کدام اشکال و طراحی خاص خود را دارند و به دلیل ماهیت کارشان از حفره ها و مجاری مختلف و متعددی بهره می برند نمی توان به راحتی از ابزار و مواد شوینده عادی استفاده کرد بلکه باید از روش های مختلف شستشو با فشار آب و بخار مواد شوینده بهره برد.

کاربرد قطعه شور موتوواش در مکانیک خودرو و صنایع

مراحل تولید قطعه شور موتوواش چگونه است؟

در اولین قدم، مواد اولیه که ترکیبی از تعدادی ماده ی شیمیایی و معدنی است به ترتیب از صنایع شیمیایی مربوطه و کارخانه های تولید مواد معدنی، سفارش داده شده و توسط تریلی ها به کارخانه ی تولید قطعه شور منتقل می شوند. قیمت قطعه شور با توجه به مواد اولیه ای که در آن استفاده می شود بسیار مقرون به صرفه تر از دیگر محصولات شوینده است.

مواد اولیه وارد شده به کارخانه دسته بندی شده و هر یک به قسمتی که باید پردازش های بعدی را روی این مواد انجام دهد ارسال می شوند تا در فرایند تولید قطعه شور قرار گیرند. تعداد فرایند هایی که در تولید قطعه شور استفاده می شوند بر کیفیت و قیمت قطعه شور اثر گذارند. فرایند های کند و انرژی بر که هزینه های تولید را بالا می برند قیمت قطعه شور را نیز افزایش می دهند. پس از دسته بندی، مواد اولیه طبق فرمول اختصاصی موتوواش با رعایت کامل نسبت مواد در فرمول اختصاصی، میکس و ترکیب می شوند.

محصول نهایی به دو صورت زیر عرضه می شود:

  • پودر: پودر قطعه شورالتراسونیک و پودر قطعه شور دوگانه شور در کیسه های پلاستیکی دولایه بسته بندی می شود تا ضمن حفظ کیفیت، در برابر رطوبت آسیب پذیر نباشد. کیسه های قطعه شور موتوواش در دو وزن 20 و 25 کیلویی وزن کشی و دوخته می شوند. به این ترتیب حمل و نقل و نگهداری بهترین پودر قطعه شور بسیار راحت تر است.
  • مایع: مایع قطعه شور در بطری های پلاستیکی 2 لیتری و 5 لیتری عرضه می شود.

خرید قطعه شور موتوواش برای انواع ماشین قطعه شویی

انواع ماشین های قطعه شویی سبک و سنگین تولید می شوند که عملکرد نسبتا مشابهی دارند و بیشترین تفاوت آنها در اندازه ی مخزن، نوع باز و بسته شدن درب ورودی، و نحوه ی پاشش مواد قطعه شویی می باشد. برای استفاده از پودر قطعه شور موتوواش در هر یک از این دستگاه ها ابتدا باید پودر را درون یک ظرف پلاستیکی ریخته و در آب ولرم حل کنید، سپس به درون مخزن آب گرم دستگاه بریزید.

قیمت پودر قطعه شور برای استفاده در ماشین قطعه شویی بسیار به صرفه است و انبار و نگهداری آن راحت تر از مایع است. برای ماشین قطعه شور صندوقی سبک و سنگین بهترین پودر قطعه شور را عرضه کرده ایم که می توانید از طریق سایت هر دو نوع آنرا مشاهده کنید و بنا به شرایط ماشین خود مقادیر و نوع آنرا سفارش داده و اقدام به خرید آن نمایید. واحد پشتیبانی مجموعه به صورت شبانه روزی پاسخگوی شماست.

کیفیت و قیمت قطعه شور برای ماشین های قطعه شور صنعتی سنگین که درب های گردشی دارند و از حجم بالاتری مواد شوینده استفاده می کنند مهم است. خرید و نگهداری این ماشین ها گران است و در صورتی که از پودر قطعه شور نامناسب استفاده شود می تواند با رسوب در آبپاش دستگاه موجب کاهش عملکرد آن شود. بهترین پودر قطعه شور برای ماشین قطعه شور صنعتی پودری است که کف نکند و سفیدک و رسوب را روی ماشین به جا نگذارد.

خرید قطعه شور موتوواش برای انواع ماشین قطعه شویی

قیمت قطعه شور برای شستشوی قطعات مکانیکی

برای افرادی که با شستشوی قطعات مکانیکی دستگاه ها و خودروهای سبک و سنگین سر و کار دارند بهترین کار استفاده از پودر قطعه شور موتوواش در ماشین قطعه شور صندوقی می باشد. قیمت قطعه شور پودری در مقایسه با قطعه شور مایع ارزان تر و تهیه ی محلول از آن نیز آسان است. کافیست قسمت های مختلف سیلندر، گیربکس، ابزار تراشکاری و قالبسازی را که نیاز به شستشو دارند به مدت 15 دقیقه در قطعه شور صندوقی حاوی آب 70 درجه و محلول حاصل از بهترین پودر قطعه شور قرار داده و سپس از دستگاه خارج کنید.

برای شستشوی قطعاتی که بیش از حد معمول جرم و چربی رسوب شده دارند کیفیت و قیمت قطعه شور متفاوتی وجود نداردو باید تنظیم ماشین قطعه شور را تغییر داده و دمای آب را به 80 درجه و زمان شستشو را به 20 دقیقه افزایش دهید. قیمت قطعه شور برای شستشوی قطعات مکانیکی به نسبت کارایی آن بسیار به صرفه است و می تواند انواع رسوبات را از سطح قطعه پاک کرده و ضمن براق کردن آن مانع خوردگی و سفیدک در قطعه شود.

اکثر قطعات مکانیکی خودروها و دستگاه های صنعتی از دو جنس آلومینیوم و چدن می باشند، اما اگر تشخیص جنس قطعات جهت جداسازی در ماشین قطعه شور برایتان دشوار است نگران نباشید. قطعه شور دوگانه موتوواش با یکبار پرداخت قیمت قطعه شور این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید قطعات آلومینیومی و چدنی را همزمان در ماشین قرار داده و با هم بشویید.

قیمت قطعه شور برای شستشوی قطعات مکانیکی

مزایای عرضه مستقیم قطعه شور موتواش

برای کارخانجات و کارگاه های صنعتی بزرگ که از قطعات سنگین و بزرگ بهره می برند و هر چند وقت یکبار برای بالا بردن راندمان کاری قطعات، آنها را به ماشین های قطعه شور سنگین می سپارند این امکان را فراهم نموده ایم تا با خرید مستقیم بهترین پودر قطعه شور، دوام و کیفیت تجهیزات و قطعات گران قیمت کارخانه و کارگاه خود را حفظ کنند.

با توجه به تاریخ مصرف یکساله ی انواع قطعه شور، عرضه مستقیم این محصول با کوتاه کردن دست واسطه گران، بهینه ترین تاریخ مصرف و کیفیت تضمینی قطعه شور را برایتان فراهم آورده و همچنین هزینه های خرید مواد شوینده قطعات دستگاه را کاهش خواهد داد.

با توجه به بسته بندی باکیفیت و مهلت نگهداری انواع قطعه شور موتوواش، می توانید مقادیر مورد نیاز سالانه خود را یکباره سفارش داده و محصول تولید روز را به طور مستقیم از موتوواش دریافت نمایید تا ضمن خریداری قطعه شور با کیفیت، در هزینه های حمل و نقل و بارگیری مواد نیز صرفه جویی کرده باشید.

در تحویل سفارشاتی که تعداد بالایی را درخواست نموده اند محصولات تولیدی در کارخانه را که به صورت بسته های 20 الی 30 عددی تسمه بندی شده است با لیفتراک روی تریلی قرار داده و حداکثر احتیاط در حفظ سلامت بسته بندی محصولات انجام می گیرد تا بتواند بدون هیچ مشکلی در انبار مقصد ذخیره و نگهداری شود.

مزایای عرضه مستقیم قطعه شور موتوواش

قیمت قطعه شور در عرضه مستقیم

بدیهی است که عرضه ی محصولات تولیدی کارخانه ها بدون حضور واسطه گران موجب کاهش هزینه های نهایی کالا برای خریداران می گردد. در سال های اخیر به دلیل افزایش دسترسی به اینترنت، حجم معاملات اینترنتی سایت ها و فروشگاه های مجازی بالا رفته و افراد در دور ترین نقاط دنیا به تمامی محصولات عرضه شده در فضای مجازی دسترسی دارند.

موتوواش با عرضه ی مستقیم محصولات خود این امکان را برای خریداران و مشتریان در سراسر دنیا فراهم آورده تا ضمن مشاهده ی محصولات سایت، با آگاهی از کیفیت و قیمت قطعه شور مورد نظر خود، بهترین گزینه ی ممکن را انتخاب کرده و از طریق فروشگاه سایت و یا ارتباط با واحد فروش اقدام به ثبت سفارش نمایند.

هزینه ی رفت و آمد برای خریداران جزئی و کلی محصولات در تهران، البرز و قزوین با ارسال رایگان محصول، به صفر رسیده تا قیمت قطعه شور برای مشتریان به صرفه باشد. برای مشتریانی که درخواست ارسال به شهرستان می دهند هزینه ی ارسال محصول تا باربری رایگان است و برای شرکت ها، کارخانجات و عمده فروشی های قطعه شور در سایر شهرها که در تعداد بالا سفارش می دهند هزینه ی حمل و نقل و بارگیری تریلی با مشتری می باشد.

قیمت قطعه شور در عرضه مستقیم

دستگاه قطعه شویی دستگاه قطعه شور